Eleccions al consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.

Les famílies poden participar de dues maneres:

• Presentant-vos com a candidats o candidates per representar les famílies al consell escolar.
  • Participant el dia que el centre convoqui les eleccions votant les candidatures que considereu més representatives.

L’equip de professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu: l’èxit social i personal dels fills i de les filles. Les decisions que es prenen al consell escolar són clau per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat. És per aquest motiu que la participació i implicació dels pares i mares en les eleccions al consell escolar és tan important.

Quan les famílies participeu en les eleccions, doneu suport al vostre candidat o candidata i hi delegueu la vostra veu i vot. Així feu arribar les vostres opinions i aportacions.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!!

CALENDARI D’ACTUACIONS AL MERCÈ RODOREDA