CANTÀNIA “VIRTU@L”

Fes clic al diari personal d’en Marcel i descobriràs la part més íntima d’aquest personatge.

Fes clic a la imatge per escoltar les cançons o pots veure els vídeos més a baix de les lletres i de les coreografíes.

RECORDA! Som el COR 2 i en les coreografies hem de seguir sempre els gestos que fa la noia de l’esquerra (la morena) 😉

(No cal que mireu tot el vídeo de la coreografia sencer, tireu una mica endavant i trobareu els gestos amb la cançó).

2. EL MÓN DIGITAL

Coreografía

3 EL BLUES D’EN MARCEL

4. LA CREACIÓ DE LA SARA

5. TOT EL QUE JO PUC FER PER TU

6. CORRE, SALTA

7. LA MÚSICA

8. LA PLUJA

10. ADEU

11. FINAL

1. LAIA RUIZ FELIX 6èC

Hola a la Sonia i a mi ens encanta l’he precticat tota la tarda. M’agradaria que també estiguès la cançó de la creació de la Sara.
    Però m’encanten les dues que hi són penjades,quan n’hi haguin més penjades ja diré si m’agrada.
    Fins Dilluns,10 de Febrer de 2020 a la tarda.
    Petons.

2. Nerea

Hola soc la Nerea, m’agrada que al final això sortis al blog de l’escola, però he de practicar perqué encara no m’en se totes les cançons.