Matí de sorpreses !!!

Al llarg d’aquest matí, els alumnes de 3r hem pogut gaudir de diferents espectacles organitzats per l’AMPA de l’escola. En el primer, hem rigut molt i ens em sorprès amb la màgia, les acrobàcies i l’actuació d’un personatge del circ que anava acompanyat d’uns pallassos. Després, hem experimentat la mímica gràcies a l’actuació d’un mim de veritat i, finalment, hem arribat a la classe i ens hem trobat el que ens ha deixat el tió !!!. Us deixem fotografies  i vídeos del moment, només heu de clicar sobre la imatge.