L’Hort Ecològic Escolar

Al llarg d’aquest curs, els alumnes de 3r ens farem càrrec de l’hort escolar amb ajuda del Marc, que vindrà un cop per setmana a ajudar-nos i explicar-nos moltes coses interessants.

A l’arribar de l’estiu, vam haver de familiaritzar-nos amb les eines i estris que tenim a l’escola per portar endavant aquest projecte. Ràpidament vam haver de fer moltes tasques de neteja, ja que després de tant de temps, estava descuidat, hi havia papers, plàstics… També vam aixecar la terra i la vam adobar per així preparar-la i poder plantar. Us deixem una mostra del que hem fet fins ara. Esperem que us agradi !!!