3R ENS ENCARREGUEM DE L’HORT DE L’ESCOLA

Durant aquest mes, els i les alumnes de 3r hem baixat a l’hort de l’escola! Hem aprofitat aquests primers dies per plantar i durant el curs baixarem setmanalment per cuidar-lo.

Un pare voluntari de l’escola ens ha ensenyat el nostre hort, ens ha explicat què hi ha, què plantarem, les eines que tenim, els arbres que hi ha i ens ha fet recordar com són les plantes i les seves funcions. A més, hem pogut remoure terra amb l’aixada i hem plantat carxoferes, calçots, enciams, bledes, coliflors, bròquils, espinacs i maduixeres. Si tot va bé… en uns mesos tindrem collita!!!

Ens ho estem passant d’allò més bé i estem aprenent moltíssim!

Aquí podeu veure algunes fotos d’aquests dies: 3r A3r B