PROJECTE MUSICAL: LA BATUESCOLA!!!

Comencem un dels projectes de música més emocionants a la classe de 4t, la Batuescola!! En aquest projecte de música, estem aprenent què és una batucada, quins són els instruments que conformen aquesta agrupació, com es toquen els instruments i de quina manera els hi podem treure tot el seu potencial sonor. Tots plegats, estem gaudint molt de les sessions de batucada, ja que ens ajuda a veure que tots junts podem sonar d’allò més bé!! Tots junts, fem equip!!! De moment, hem realitzat dues sessions que ens han servit per començar a endinsar-nos dins del món dels ritmes de batucada!!! Tot i això, hem de seguir practicant i aprenent en cada sessió quinzenal que tenim de batucada per d’aquesta manera preparar l’actuació que realitzarem a final de curs!

Dit això, podeu gaudir de les fotos al següent article protegit amb contrasenya! A seguir fent i compartint música!! Una abraçada ben gran!