ORIENTACIÓ A LA TORRE ROJA

Ahir dia 11 de juny els nens i nenes de 4t vam gaudir d’uan activitat d’orientació al Parc de la Torre Roja. Vam compartir la jornada amb els alumnes de l’Escola Martí i Pol .

Les curses d’orientació consisteixen en recórrer un circuit amb controls o fites, sense cap itinerari fixat, només amb l’ajuda d’un mapa. L’objectiu d’aquest esport és passar per tots els controls en el mínim temps possible. Però atenció! No sempre guanya el corredor més ràpid, sinó aquell que sap triar un itinerari més idoni. Sigui quin sigui motiu per practicar aquest esport, els valors que aporta són nombrosos: estimula la pressa de decisions i la concentració, aporta seguretat i autoestima. A més, es valora molt el respecte pel medi ambient.

Aquí us deixem un enllaç perquè gaudiu d’algunes de les imatges https://photos.app.goo.gl/X5CNHPTHrG2VBZ6j9