DIA DE LA DONA

Avui hem gaudit a l’escola del 8M, dia de la dona.

Aquesta tarda hem iniciat la sessió visualitzant un vídeo sobre la història del dia de la dona.

Us deixem l’enllaç per si el voleu veure a casa: https://www.youtube.com/watch?v=nW9-hIGLCvQ

Una vegada visionat el vídeo, hem fet un treball d’expressió oral i reflexió d’aquest.Hem parlat  de com les dones han canviat el món al llarg de la història, i del que fan les dones més  importants per nosaltres.

Posteriorment a la reflexió individual, hem fet un treball en grup on hem escrit una qualitat positiva que ens aporten o ens han aportat les dones que volem i admirem i de les dones importants que han sortit en el vídeo que hem treballat a la classe.

Amb aquest treball de reflexió, hem arribat a acords i hem pensat en les qualitats que tenen les dones que ens importen o que han fet història.

Finalment, hem escollit un/una  portaveu de cada grup per posar-ho en comú i hem deixat recollida la nostra reflexió sobre el significat del 8M i la figura femenina.