VISITA A L’AJUNTAMENT

Els nens i nenes de 3r hem visitat l’ajuntament.

Una setmana abans vam fer la preparació previa a la nostra escola, vam aprendre moltes coses del nostre municipi de forma molt divertida, ens canviava a tots i a totes de nom: Pepito, Escolàstica, Chin Chan, Gertrudis…

Activitat prèvia a la visita

El dia de la visita, primer vam seure a la plaça a dibuixar la façana de l’ajuntament, ens van fer buscar un cocodril i vam trobar una gàrgola! Després vam mirar la façana de la Torre del Baró, i una mica més tard ens va rebre l’alcalde, que va contestar les nostres preguntes i ens vam fer la foto a les escales. Finalment, vam anar a la sala de plens, on vam fer un debat d’allò més divertit sobre la conveniència o no de la construcció d’un edifici enorme al mig del poble.

Visita a l’ajuntament

Preguntes a l’alcalde