PROPOSTA MUSICAL: HALLOWEEN (3r)

Hola, famílies!

La festa de Halloween també ha arribat a les classes de música! És per això que els alumnes de 3r hem seguit la nostra primera partitura, hem fet ús del nostre primer musicograma per seguir la famosa i reconeguda cançó de la Família Adams! L’eina del musicograma ens permet escoltar activament la música, ja que seguim amb el nostre propi dit com avancen les melodies musicals. Aquest fet ens ajuda a entendre què estem escoltant, a entrenar el nostre sentit de l’oïda i a diferenciar molt més fàcilment les parts que formen una obra musical a través d’imatges o formes. Després, hem acompanyat la cançó amb percussió corporal, hem pogut distingir les parts de la cançó i ens ho hem passat molt bé!!

Us enllaço la cançó de la Família Adams (versió instrumental) per tal que la pugueu escoltar amb les vostres famílies i, quan tingueu el musicograma a les vostres mans, ensenyar a seguir aquesta meravellosa partitura!

Dit això, podeu gaudir d’algunes fotos al següent article protegit amb contrasenya! A gaudir de la música, una abraçada!