ÚLTIMA SETMANA DEL SEGON TRIMESTRE – 2n 🤩

Hola!

Aquesta setmana hem fet diverses activitats que volia compartir amb vosaltres:

• DIMARTS vam gaudir del “dia sobre rodes”. És una activitat que celebrem a l’escola amb l’objectiu de fomentar l’esport i les activitats de moviment amb els infants. L’alumnat, i també els mestres, ens hem divertit força!

Los niños a los que les encantaba montar en patinete ¿hay alguno al que no  le encante?

• DIJOUS vam anar d’excursió al Museu de ca n’Amat. En una visita teatralitzada per un parell de personatges, ens van explicar part de la història de Viladecans allà pel segle XIX. El taller es centra en el dinar que ofereix el senyor Amat, amb convidats d’allò més importants, amb motiu de la inauguració de la que va ser la primera escola de nenes de Viladecans. Després vam anar a esmorzar i gaudir del matí al parc del Ocellets.

Museu de Viladecans | Consorci de Turisme del Baix Llobregat

• DIVENDRES vam rematar la setmana amb LA MONA 🐥.

Plumas y pollitos de pascua

I amb aquest resum del més rellevant de la setmana m’acomiado de vosaltres.

Bones vacances, gaudiu d’aquests dies!

Ens tornem a veure aviat 😊

Myriam.