Aniversaris

Hola famílies,

Aquest dilluns vam celebrar el primer aniversari d’aquest curs, el de la Melani.

En un altre article afegiré el l’enllaç a l’àlbum de Google Fotos, on aniré afegint les fotos de tots els aniversaris.

Els infants que celebren el seu aniversari a l’estiu ho faran aquí a l’escola al juny, abans d’acabar el curs. Així també tindran l’oportunitat de compartir-ho amb els seus companys i companyes.

Com ho fem?

Posem al terra una pedra que simbolitza el Sol amb una espelma al centre. Distribuïm els mesos de l’any al seu voltant. El nen o la nena que celebra el seu aniversari es col·loca en el seu any de naixement i fa tantes voltes al Sol com anys té de vida.

Si voleu podeu portar algunes fotos de l’alumne des del seu naixement fins l’actualitat i les penjarem a classe durant un temps per compartir amb la resta del grup el pas del temps.