Graduació i Comiat de 6è

Avui ha sigut l’últim dia de curs  pels alumnes de sisè ja que demà fan l’esperat viatge de fi de curs, per això des de l’escola els hem volgut fer amb molt de “carinyo” una festeta especial per a ells. Moments emotius de llàgrimes i somriures, regals… i tots plegats hem gaudit de les cançons i balls que han preparat els seus companys. Per acabar un gran pica i pica i el túnel de confeti.

Que gaudiu molt d’aquesta nova aventura que comença, us estimem!

1. Montse Aguilar

Llàstima que no s’hagin gravat els discursos dels nens de sisè que em consta que van ser molt emotius i com a mare m’hagués agrada veure’ls. Bona sort i feliç estiu. Montse