Setmana del 18 al 22 de Setembre

Hola famílies!

Poc a poc, els infants de la sala del petit tipi es van habituant a la nova escola i s’ho estant passant molt bé!

Aquesta setmana, a les propostes hem jugat a plastilina, hem fet dibuixos, hem manipulat sorra de la platja: l’hem tocat, l’hem passat per un embut, hem omplert i buidat pots…, també hem jugat a les construccions magnètiques, hem jugat amb cotxes, a la cuineta i les nines i hem anat al nostre tipi.

A l’hora del conte hem explicat la història: “El monstre de colors va a l’escola”.

Hem fet psico per primer cop: és molt divertit!! I hem gaudit de l’espai exterior, el pati, on hem pogut córrer, jugar amb la sorra, tirar-nos pel tobogan…

I una tarda vam anar a veure l’hort de l’escola, per conèixer l’espai i veure quins arbres hi havia, també vam aprofitar per regar-los una mica amb aigua recollida de la pluja.

Us desitjo que tingueu un bon cap de setmana, ple de moments bonics, fins dilluns!!