Setmana 28 de novembre

Hola famílies,

La setmana passada els/les habitants del Petit Tipi vam trobar les següents propostes a la nostra sala: un minimón de dinosaures per inventar les nostres històries, les construccions magnètiques amb les quals fem moltes creacions, el el mercat i la cuineta, els pots amb forats per ficar pals i treballar la motricitat fina i els nostres noms en els que havíem de decorar la primera lletra amb boletes de paper de seda.

A l’hora de plàstica vam començar a fer la felicitació per les festes. Vam pintar un full amb pintura verda fent rodar bales, mai havíem fet aquesta tècnica i ens va sorprendre molt!  Les felicitacions estan quedant molt boniques, esperem que us agradin quan les portem a casa.

Dijous a la tarda va venir la família del Luka a explicar el conte “A qué sabe la luna”, com sempre vam estar molt atents i atentes escoltant-los i mirant els animalets que havien preparat.

A més va començar el mes de desembre i amb ell el nostre calendari d’advent. Cada dia obrim una capseta i llegim el missatge que hi ha a dins, de moment ens ha dit que ens havíem de fer abraçades i dir-nos coses boniques. A veure quins missatges ens esperen els propers dies…

Aquesta setmana serà curta, us desitgem que passeu un bon pont , gaudiu, descanseu i recarregueu energia per la tornada.

1. Verónica

Nosotros lo pasamos genial leyendo el cuento. Disfrutamos mucho de compartir ese ratito con todos los compis de Luka y con vosotras. Se nos hizo muy cortito!! Animamos a las familias que aún no lo han hecho a hacerlo porque es muy guay.
    Que propuestas más chulas!!! Seguro que se lo pasan pipa. Gracias