Setmana 24 d’abril

Benvolgudes famílies,

A continuació us expliquem què vam fer a l’escola la setmana passada.

A les propostes de la nostra sala vam trobar: un dibuix que havíem de pintar segons el color que corresponia a cada nombre, sorra de colors per fer grafismes de lletres, els ossos de joguina amb nombres per relacionar quantitat-grafia, peces de fusta per construir castells i la taula d’experimentació amb pètals de flors, fustes, fulles…

A l’hora de música vam començar a assajar el ball pel festival d’estiu, tenim moltes ganes de preparar una actuació que us agradi molt.

A plàstica vam conèixer un artista nou Pablo Picasso. Vam veure un vídeo sobre la seva vida i diferents obres seves.

Dijous a la tarda va venir l’Ainara, mare de la Coral, a explicar-nos el conte de “Els tres porquets”. Com sempre, vam passar una bona estona gaudint d’aquest moment.

Divendres els nens i nenes de sisè vam venir a explicar-nos un Kamishibai ( un conte amb imatges) que ells i elles havien preparat. Els vam escoltar amb molta atenció i ens van agrada molt, van fer una gran feina.

Avui tornem després de quatre dies de festa amb moltes ganes i energia i emocionats i emocionades perquè demà anem d’excursió!

Que vagi molt bé el que queda de setmana.