Setmana 17 d’abril

Benvolgudes famílies,

Dimarts passat vam tornar de les vacances amb moltes ganes de retrobar-nos, a continuació us expliquem què vam fer durant la setmana.

A les propostes de la sala vam trobar: les construccions de fusta i vidres de colors, les titelles per crear les nostres històries, el Popit, grafismes per resseguir i treballar la motricitat fina i la taula d’experimentació amb plomes, pompons, pinces i recipients.

A l’hora de música vam escoltar i cantar cançons de la primavera i de Sant Jordi.

Dimecres a la tarda vam anar a l’hort, com que feia dies que no hi érem a l’escola la terra estava seca i vam regar una mica.

A l’estona de plàstica vam fer uns dibuixos amb pintura i colors de la primavera, ens encanta fer les nostres pròpies produccions i som uns/es artistes!

A més tenim uns habitants nous a la sala, uns cucs de seda. Els vam observar, vam parlar de com es transformen i ara els hem de cuidar. Si trobeu fulles de morera les podeu portar a l’escola per alimentar-los

Avui hem començat una nova setmana en la que farem varies propostes de Sant Jordi que us explicarem el proper dilluns.

Que passeu uns bons dies!