Ha arribat el Tió!

Hola famílies!

La setmana passada ens vam endinsar en algunes propostes nadalenques, algunes de les quals les tindreu aviat a casa.

Algunes de les propostes van ser: grafomotricitat amb diferents camins i personatges, per practicar la motricitat fina sobre fulls plastificats, vam poder decorar un arbre de nadal amb boletes de plastilina de colors, vam fer l’activitat de relacionar cada figura amb la seva ombra i vam jugar amb peces soltes i animals, així com amb la nostra cuineta i les nines.

Vam fer el jumper’s day i tots vam venir a l’escola amb un jersei nadalenc ben xul.lo!

El Tió ha vingut a la nostra escola i l’estem cuidant tan bé que està creixent, s’està preparant per cagar l’últim dia d’escola!

Felicitem al Jon C.! Ja tots els infants del Petit tipi tenen 3 anys, felicitats Jon!!

Amb aquesta entrada de bloc finalitzem el primer trimestre dels infants del Petit Tipi, com passa el temps! Aquí mateix afegiré les fotos de l’últim dia picant el Tió.

Us desitgem unes bones festes i continuarem amb el bloc al gener! Gaudiu molt!!