Elefants i Cignes. El Carnaval dels Animals (Música I3)

Hola, famílies!

En aquesta tercera sessió del projecte, ens hem transformat en ELEFANTS i hem utilitzat els Boomwhackers (tubs de colors) per representar la trompa de l’elefant que s’eleva en alguns moments de l’obra musical. L’objectiu ha estat picar diversos ritmes senzills amb Boomwhackers, on cada alumne ha tingut un tub diferent (cada tub de color és una nota musical). També, ens hem mogut per l’espai molt lentament i al tempo de la música. Ho fem fet superbé! L’obra en qüestió s’anomena L’elefant.

En el segon animal que ens hem convertit han estat els CIGNES. En aquesta activitat, hem treballat l’escola activa a través del dibuix. L’activitat ha consistit a dibuixar en un full en blanc i només un color de retolador la forma de la cançó. Hem representat mitjançant el dibuix tot allò que ens transmetia l’obra musical, traçant línies, dibuixos o formes al tempo de la música que, en aquest cas, ha estat lent i tranquil, però alhora, amb moments en què la música s’escolta fluixa i d’altres on s’escolta més forta. Ens hem hagut de concentrar molt, però han sortit dibuixos molt bonics! L’obra en qüestió s’anomena El Cigne, us convido a escoltar-la!

Continuarem fent música! Ens encanten els animals!! Podeu gaudir d’alguns vídeos de la sessió de música al següent article amb contrasenya.