ARRIBA EL NADAL!!!

Avui és un dia especial… el final del primer trimestre… la nostra aventura al petit tipi, que vam començar ara fa quasi tres mesos, està resultat mooooolt divertida…

Un dia ple de sorpreses i emocions… nostre tió ha marxat a “cagar regals”, hem anat a picar-li amb el bastó i a cantar-li la seva cançó… iiiiiiiiiii siiiiii ha cagat… hem super al·lucinat!!!!

I per rematar el mati les famílies de l’ampa ens han convidat a esmorzar amb una estupenda i deliciosa xocolatada!!!

No podem demanar més d’aquest primer trimestre!!! No més cal desitjar-vos de tot cor que passeu unes boniques vacances de Nadal i que els reis us portin moltes sorpreses!!!

Un super petó i una fortíssima abraçada de part meva… i moltes gràcies a totes les famílies per la confiança que heu depositat, per “aguantar-me” i per creure en mi!!!

1. Andrea Olivera

Gracias Vanessa, Albert, Lidia, Eva, Laura y a todo el quipo educativo.
    Sin lugar a duda nuestros pequeños están viviendo una experiencia maravillosa en la Escola Mediterrania.
    Estamos muy felices y orgullosos de participar en este camino junto a vosotros.
    Felices fiestas!!!!

1. Vanessa Almendros Ferrer

Gracias por por confiar en nosotros y en nuestro projecto… Nosotros estamos igualmente contentos y orgullosos de rodearnos de preciosos niñ@s y encantadoras familia…. Gracias por hacerlo fácil y ayudarnos día a día… Sin vosotros no sería lo mismo ♥️