Proposta dilluns 28/09

Hola, petits i petites, què tal el cap de setmana?

Comencem la setmana i primer de tot, toca escoltar aquesta CANÇÓ i cantar-la ben fort igual que fem a classe. Vinga, amb energia!! I aquí la teniu en anglès.

Hem estat pensant un joc per tal que conegueu els noms de tots els nens i nenes del nou grup.

És molt fàcil, heu de clicar la imatge i us enllaçarà al joc d’ “el meu amic”, heu de sentir els audios i després si us ve de gust, podeu buscar lletres a revistes i diaris que tingueu a casa, retallar-les i podeu formar el vostre nom i també el dels vostres amics. També podeu fer un dibuixet dels amics i amigues que després portareu a l’escola per deixar-li al company/a al seu calaixet.

A veure que maco us ha quedat? penjeu les vostres produccions en aquest ÀLBUM

Us enllaço també un joc del BINGO en anglès, per si voleu jugar una estoneta