La nostra estimada sala

Hola famílies!

Ja hi som una setmana més per mostrar-vos un petit tastet del que fan els nostres petits i petites a l’escola. La setmana ha sigut divertida i variada, tothom ha treballat bé i gaudit de totes les propostes i activitats que hem realitzat. Cada dia, els vostres fills/es estan més motivats en els seus aprenentatges.

La setmana va començar dilluns amb la música i els instruments de percussió, escoltem el seu so i fem ritmes amb aquests. Hem començat també a treballar les cançons de primavera, i com no, a ballar i a passar-ho bé! El moment més esperat arriba a la tarda perquè ens agrada molt fer psico i descarregar la nostre energia, construir amb les peces i inventar jocs màgics, malgrat que hi ha alguns nens i nenes que prefereixen fer jocs més tranquils a la sala. Al taller de nombres hem jugar a fer sumes i al taller de lletres hem buscat les lletres de les paraules escrites, es més bonic de tots aquests moments és com s’ajuden els uns als altres i com aprenen entre iguals, així doncs, continuem avançant en el treball de la lectoescriptura.

A la taula de mates hem estat fent sumes amb unes targetes molt divertides i amb uns ninos de colors, que ens facilitava i ajudava una miqueta més la iniciació i desenvolupament d’aquest contingut matemàtic. Tots i totes, han estat molt motivats per comptar i trobar la solució i, s’han ajudat entre ells i elles.

La lecto d’aquesta setmana ha estat molt interessant, donat que havíem de buscar la lletra que faltava en unes targetes blaves molt maques i després unes vermelles per trobar la paraula correcta.També, hem estat fent transvasaments de farina i llavors, experimentem a través del tacte per descobrir diferents sensacions.

D’altra banda, hem creat entre tots i totes un poema sobre la nostra escola, la qual cosa ens ha portat a observar i aprendre que l’art es pot treballar de diferents perspectives. Per això, han fet uns dibuixos molt bonics sobre el nostre centre i la nostra sala i acompanyar a través de les imatges el poema creat.

A la taula de la natura hem tingut una visita d’uns puzles molt originals d’animals i insectes, per aprendre més coses sobre ells i les seves parts.

L’espai de les construccions ens hem tornat a retrobar amb els nombres gegants de fusta i s’han creat construccions seguint algun model qui ho necessitava i altres infants fent-lo de forma lliure.

La sessió de la plàstica continuem treballant la Yayoi Kusama, amb els dits hem pintat i decorat el seu retrat. Han gaudit molt pintant a ditades i fent una altra proposta de la nostra artista japonesa.

Com que falta poc perquè arribi la primavera, hem posat el pati ben maco ple de flors, les quals hem respectat i cuidat. També ha sortit del propi grup classe molt interès per Argentina, d’on és la Gala i per això hem buscat un globus terraqüi i amb aquest segur que la propera setmana començaran les nostres investigacions, per ara hem après que hi ha molts païssos i molta aigua, que Espanya està molt lluny d’Argentina i que la Gala va arribar aquí després de passar moltes hores en un avió. Quines coses podem aprendre sobre Argentina?

Com heu pogut veure, aquesta setmana ha sigut molt intensa i com us hauran dit els vostres fills i filles tenen moltes ganes d’anar d’excursió, però encara falten unes setmanes, el que si que podeu fer aquest cap de setmana és anar d’excursió a la muntanya i gaudir del cap de setmana! Ens tornem a veure dilluns!