NOVA SETMANA, NOVES PROPOSTES!!

Benvinguts i benvingudes una setmana més a la “Caseta de l’arbre”.

Hem començat una setmana amb molta energia, però també amb noves propostes. Hem treballat força i, a la vegada, ens ho hem passat d’allò més bé!!

A la taula de lecto, aquesta setmana, hem fet grafisme, ja que és molt important per tal de que la nostra escriptura i els nostres dibuixos vagin millorant a poc a poc. A la part de mates han estat molt motivats jugant a bitlles. La finalitat d’aquesta proposta era potenciar i treballar el reconeixement i l’escriptura dels números. Per fer-ho una mica més complicat, les bitlles tenien escrit un número i havien de sumar els números de les bitlles que havien caigut al llençar la pilota. Els hi ha agradat molt i segur que, més endavant, tornarem a jugar.

Tenim la sort de fer de científics a l’espai de ciències i, aquesta setmana, hem treballat amb una balança i uns pesos de diferents mides i diferent pes. Han jugat i, a la vegada, manipulat la peces per descobrir quines pesaven més, quantes havien de posar en cada part per intentar igualar el pes…

A la part d’art hem donat protagonisme a les nostres famílies. Dins d’una casa havien de dibuixar i  pintar totes les persones que viuen amb nosaltres. Encara que estem a l’escola, les famílies, sempre esteu molt presents 😊😉

Un altre espai important i que els hi agrada molt és el de transvasaments. Aquesta setmana hem treballat amb pasta (macarrons, espirals, galets, espaguetis) amb la finalitat de veure quins elements passaven pels embuts i coladors segons la mida i forma. D’aquesta manera continuem amb el joc heurístic.

Com cada setmana, tenim el mercat com a joc simbólic i la taula de minimos (ara tenim elements de la tardor, lupes per observar i arròs de colors).

Aquesta setmana hem tingut la sort de fer psico al pati dels grans (ens encanta jugar i córrer per la pista) i hem jugat lliurament amb pilota, aros i xanques!!

A plàstica hem fet uns penjadors molt originals amb plastilina. Hem dedicat moltes estones en pintar les dues bandes, fer el nom amb plastilina, posar purpurina… però ha quedat molt xulo!!

Com que el diumenge no venim a l’escola i va ser l’aniversari de la Kate, el vam celebrar dilluns. Li vam fer una capa de súperheroïna i li vam cantar la cançó per bufar l’espelma del número 5. FELICITATS KATE!!! 😊

Us deixo unes fotos i un video treballant i jugant (cal dir que es van adonar que estava fent un video i els hi agrada molt saludar a la càmara 😆😆😉)

Bon cap de setmana famílies!!!!!