Vilawatt

Des de fa anys, la nostra escola treballa per millorar els hàbits energètics, i és una de les responsables de la reducció del consum energètic dels centres educatius a la nostra ciutat. És per això que el passat dijous 17 d’octubre, els nens i nenes de 4t de l’escola van participar a l’activitat Vilawatt organitzada per l’ajuntament.

Abans d’entrar a l’Atrium, vam esmorzar al parc de Can Xic.

Primer van veure una petita representació molt divertida i després es va fer un debat dalt de l’escenari amb representants de les diferents escoles. La nostra escola va estar representada per l’Alan i la Judit.

Podeu veure les fotos a  Vilawatt

No us perdeu el reportatge a Participant en l’activitat

Ni la nostra intervenció El Luxi