TALLERS DE PRIMERS AUXILIS A L’ESCOLA

Perquè saber reaccionar davant d’una situació de risc vital pot salvar vides, un dels projectes de la nostra AFA d’aquest curs ha permès portar a les aules d’infantil i primària uns tallers de primers auxilis pels nens i nenes de la nostra escola.

Els tallers han estat a càrrec de Cardiopas (formació sanitària i DEA), que s’han adaptat a les diferents edats dels alumnes, i ens han ensenyat com reaccionar davant d’una situació de risc a través de diferents jocs i dinàmiques.

Han estat unes sessions molt didàctiques a la vegada que divertides, i ara estem una mica més preparats per reaccionar davant d’una emergència. Gràcies a l’AFA i a Cardiopas!!

A continuació us deixem un resum de fotos i vídeos de les sessions.