Setmana 13 de novembre

Estimades famílies,

Us expliquem que vam fer la setmana passada a l’escola els/les habitants de La Cova.

A les propostes de l’aula vam trobar: animals per jugar, la taula d’experimentació amb minimons per crear històries, paraules amb agulles amb lletres per confegir-les, una proposta per relacionar quantitat-grafia i el Bambuchi.

A l’hora de plàstica vam fer un cargol amb fang que després vam pintar i que ara tenim a casa. Vam gaudir molt fent-lo i teníem moltes ganes del que el veiéssiu!

Dijous a la tarda vam tenir l’expert Eric acompanyat pels seus pares, que ens va explicar moltes coses dels Pokemon, a més vam fer una manualitat que ens havien preparat. Ens va encantar escoltar-lo i realitzar la proposta que ens van fer, vam passar una molt bona estona. Animeu-vos tots i totes a venir a l’escola a compartir una tarda amb nosaltres!

Com sempre, vam fer tot això que us explicat amb ganes de descobrir i molta energia, i així continuem!

Bona setmana.