Projecte Smart Classroom

El curs 2019-2020 la nostra escola va participar en el projecte de recerca per crear una aula intel·ligent “Smart Classroom”  liderat per la Universitat Oberta de Catalunya conjuntament amb l’Ajuntament de Viladecans. El projecte té com a objectiu principal co-dissenyar, implementar i avaluar l’organització i l’estructura d’una aula per l’escola del futur, per fer el màxim d’eficient i satisfactori el procés d’aprenentatge dels infants.

El disseny es va fer conjuntament amb una mostra d’alumnes de cicle superior, amb les seves respectives famílies i el professorat del centre, a on es va valorar que les necessitats educatives actuals anaven lligades a nous espais d’aprenentatge, i així van poder dissenyar la nostra aula del futur i demanar els nostres desitjos. Ara que ja hem rebut la subvenció, podem informar molt il·lusionats que la nostra escola durant aquestes vacances de nadal ha començat el canvi a les dues aules per les quals es va fer el projecte, l’aula de 5è i 6è de primària. Demà dilluns quan arribin els infants podran trobar un nou espai pintat i amb el terra canviat. Durant aquest mes de gener acabarà d’arribar la compra del nou mobiliari i podrem tenir les aules enllestides.

Gràcies sobretot als docents i a tots els implicats en el muntatge del mobiliari per tal que les aules queden així de boniques pels vostres fills i filles, estan encantats amb el nou espai!

Ara per ara, podeu veure aquestes fotos que esperem que us agradin tant com a nosaltres!