LLIGA DELS LLIBRES 📚🤩

Com cada any, els nens i nenes de l’escola Mediterrrània, participem en la Lliga dels llibres de Viladecans.

En aquest projecte, l’objectiu és promoure el gust per la lectura, amb un format de lliga. Amb l’adquisició d’aquest hàbit, es potencia la motivació per llegir, es reforça la mecànica lectora, es potencia el treball en equip, a més a més de reforçar l’hàbit, el domini de la lectura i la comprensió lectora.

Amb un volum de 10 títols diferents, els alumnes llegiran els llibres amb l’objectiu final de participar amb els companys i companyes d’altres escoles en una gran lliga de la lectura.

Us animo que acompanyeu als vostres fills i filles en l’apassionant món de la lectura.