Beques de menjador curs 2022-23

Benvolguts i benvolgudes,

Us comuniquem que s’han aprovats les Bases d’atorgaments d’ajuts de menjador escolar del curs 2022-2023 Baix Llobregat amb data 8 d’abril per part l’òrgan competent del Consell Comarcal del Baix Llobregat, i d’acord amb els criteris establert amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Els procediments i circuits a la comarca s’han anat construint des de fa anys amb els ajuntaments i centres escolars, mitjançant els Serveis Territorials d’Educació del Baix Llobregat i la Junta de Directors/es, i es detallen a continuació:

Les famílies presentaran les sol·licituds de forma telemàtica i la documentació exigida en les bases dins del termini del 2 de maig al 16 de maig de 2022, mitjançant la pàgina web del Consell on estarà tota la informació per introduir la sol·licitud on-line, les guies i vídeo per complimentar-la, un formulari de consulta, les bases i els telèfons d’informació. Enllaç disponible a partir del dia 2 de maig

Els centres escolars realitzaran la difusió de la convocatòria als alumnes matriculats i pre-matriculats, i facilitaran el model en format paper només a l’alumnat que no disposi de cap mitjà electrònic. Aquest model de sol·licitud en paper s’haurà de retornat per les famílies al centre escolar com a data màxima el divendres 13 de maig!

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA:

• Volant de convivència actual
  • Relació dels membres de la unitat familiar que conviuen en el mateix domicili
  • NIF/NIE o llibre de família pels menors
  • Número d’IDALU que podeu trobar en els informes de primària dels vostres fills/es. En el cas d’infantil, el podeu demanar a secretària.
  • Altre documentació complementària que considereu: conveni regulador, sentència de divorci, ajuts rebuts ,etc.