Cicle de conscienciació per una alimentació saludable

Aquest és el segon any que des de la comissió de l’hort i mediambient, ens hem proposat de dur a terme a l’escola un cicle de conscienciació per una alimentació saludable.

Per aquest motiu, durant el mes d’abril hem dut a terme un seguit d’activitats amb les famílies i els alumnes relacionades amb els bons hàbits alimentaris.

Enguany el tema més treballat ha estat les Conseqüències dels excessos de sucre i de com evitar-los, dues xerrades que ens han ofert des del Servei d’odontologia del CAP de Sant Celoni, adreçades als alumnes del cicle superior i a les famílies.

També s’han dut a terme uns tallers d’alimentació saludable amb els alumnes de P-5, 2n, 3r i 5è, que ens han ofert des de la Diputació.

Dimecres 18 d’abril vam preparar un esmorzar saludable al pati tots junts, elaborat a l’escola pels alumnes.

Si voleu preparar aquestes receptes a casa, cliqueu al RECEPTARI

Per veure les fotos de com fan els esmorzars, cliqueu ESMORZARS.

Per veure les fotos de l’esmorzar al pati