El Nadal a l’escola

Com cada any, quan s’acosten les festes de Nadal, l’escola organitza diferents activitats per viure amb il·lusió aquestes dates màgiques per tots però, especialment, pels més petits.

En primer lloc ens distribuïm per grups per fer els tallers de decoració de l’escola. Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial van obrint quan toca el calendari d’Advent. També exposem a l’entrada totes les manualitats i postals de Nadal que hem fet a les aules. Els més menuts van a buscar el Tió i el col·loquen també a l’entrada, al costat de la llar de foc que li hem fet especialment per a ell. Cada dia l’hem anat alimentant, per això ens ha cagat tant! També, hem preparat una fantàstica cantata per tots els avis i àvies que ens han vingut a veure i pels amics i amigues d’AFADIS. L’AMPA ens ha convidat a tots els alumnes a una xocolatada el darrer dia de trimestre i també, tots plegats hem col·laborat amb la marató de TV3 d’enguany. Com veieu, no hem parat!!! Aquí teniu una petita mostra d’algunes de les activitats dutes a terme.