Cantem als avis i àvies per Nadal

Dimecres  dia 21 de desembre, com ja venim fent des dels inicis de l’escola, hem ofert el Concert de Nadal als avis i àvies dels nens i nenes de l’escola. Aquest any també hem tingut com a convidats nois i noies d’AFADIS.
L’Ignasi Gil, el pare… Llegeix més»

Treballem el Suport Vital Bàsic

La comunitat educativa de l’Escola Matagalls està treballant durant aquestes setmanes el  programa educatiu de Suport Vital Bàsic escolar amb la col·laboració  i coordinació del Departament d’Ensenyament i del Consell Català de Ressuscitació. L’objectiu principal de l’activitat és que l’alumnat aprengui coneixements bàsics gradualment (teòrics i pràctics), adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.

La formació s’inicia a educació infantil i primària amb un contingut bàsic i cada any, de forma progressiva, es van afegint nous continguts i objectius (a través de diverses activitats adaptades a l’edat del nen/a) per aconseguir que a cada etapa formativa es realitzi una acció més davant l’aturada cardiorespiratòria (ACR), concepte que s’introdueix a cicle mitjà i superior.

sbv