SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY

Estimades famílies!

Us escrivim aquest tipus de correu per última vegada. Arribem a l’última setmana de “curs”. Un curs que ningú hagués volgut i que a en Santi i a l’Adriana ens fa molta peneta veure com l’hem d’acabar. Som dues persones a qui els agraden les festetes i els bons comiats i aquesta vegada serà tot plegat força diferent. Tot i així, al mal temps bona cara, així que intentem treure la part positiva d’aquesta situació i esperem poder compensar el que no hem pogut fer aquest final de cinquè amb un fantàstic comiat de sisè, que al mateix temps, serà el comiat de l’escola on les vostres filles i fills han passat molts anys.
Sabem que molts patiu per aquests mesos que els vostre fills i filles “han perdut” d’escola. Creiem que no cal enganyar-nos i, si bé és cert que hem passat bona part del curs sense poder donar continguts nous, també ho és que aquesta situació haurà aportat a tot l’alumnat uns aprenentatges diferents, però igualment molt vàlids i importants pel seu creixement personal. No patiu que pel que fa als continguts essencials que no hem pogut treballar, ho treballarem el curs vinent.
Sabem que aquest trimestre ha estat molt curiós per a tothom. Segur que tots i totes hem tingut molts moments de pujada i baixa, però junts ens n’hem ensortit.
Gràcies per la paciència i les ganes que hi heu posat.
Esperem haver estat l’alçada de les circumstàncies.
Us enviem la planificació d’aquesta última setmana. Ja veureu que com activitat avaluativa, marcada en verd, hi ha un qüestionari que han de respondre els vostres fills i filles on avaluarem una mica tota l’organització i la feina que ells i elles han fet a nivell individual i també avaluarem els programes i eines utilitzats durant aquest confinament i la nostra actuació. D’aquesta manera, n’aprendrem de l’experiència i millorarem de cares a possibles nous escenaris.
Avui hem pogut veure alguns dels vostres fills i filles i tot i que ha estat estrany, ens ha encantat poder compartir una bona estona amb ells i elles. Esperem que s’ho hagin passat bé i hagin estat tan a gust com nosaltres.
Fixeu-vos que la setmana vinent farem dues videoconferències el dimarts 16 de 10 a 11 i de 15:30 a 16.30. Aquesta vegada les dues classes les podrem fer a la mateixa hora. Els de cinquè A, ja tindran la reunió programada amb el nom Reunió 5è A i els de cinquè B, s’hauran d’afegir amb el mateix codi de sempre.
La NOVETAT d’aquesta setmana és que farem una videoconferència especial el divendres 19, amb les dues classes, per acomiadar el curs de la millor manera possible.
Aquesta videoconferència serà a les 10 del matí i els apareixerà programada al mateix meet amb el nom de Comiat de curs.

Si teniu qualsevol dubte o consulta, ja sabeu on trobar-nos. Preferim que ens apreteu una mica que no que us quedeu amb algun neguit dins.

Gràcies com sempre! Estem en contacte!

Santi i Adriana.