Publicació especial pel confinament per coronavirus

Benvolgudes famílies.

Aquest serà el canal a través del qual l’equip de mestres de 4t us farem arribar la planificació de la proposta d’activitats i feines durant aquest període de confinament.

Aquesta primera setmana podeu anar fent els deures que els vàrem donar el dijous passat:

• Preparar els controls de català i matemàtiques a partir del full amb els continguts i pàgines dels quaderns.
  • Llegir i estudiar el projecte de la Prehistòria a partir del dossier que tenen al multifundes.
  • Llegir el llibre de “Pirates de la mar de gel”

També podeu practicar els Estiraments que trobareu a l’inici de la pàgina web.

El dilluns vinent penjarem la planificació de tasques per dia per a tota la setmana.

Aquests dies l’equip en parlarem i us informarem de què caldrà fer. Per qualsevol dubte ens podeu enviar un correu a:

4a@escolamartamatagirona.net

4b@escolamartamatagirona.net