CS 2: Mar Mediterrània

Sortida Cosmo Caixa cs!

Tot l’alumnat de CS de l’escola Marta mata hem gaudit d’un dia extraordinari al Cosmo Caixa. Els nens i nenes de 5è han pogut veure el PLANETARI i aprendre una mica més sobre l’espai i l’astronomia, tota una experiència! Hem vist un curt i després hem fet l’activitat:  El cel d’avui. Astronomia en directe. Un […]

Sortida Cosmo Caixa cs! Llegeix més »

Acabem de fer de terrissaires!

El curs passat els alumnes de 5è i 6è vàrem fer de terrissaires al Poble Espanyol. Degut a l’inesperat tancament de l’escola, degut a la pandèmia, no vam poder acabar les nostres creacions. Aquest curs, a la classe de plàstica, hem pogut finalment pintar-les i decorar-les. Ens han quedat xulíssimes! i aquí podeu veure quin

Acabem de fer de terrissaires! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut