Sortida Cosmo Caixa cs!

Tot l’alumnat de CS de l’escola Marta mata hem gaudit d’un dia extraordinari al Cosmo Caixa.

Els nens i nenes de han pogut veure el PLANETARI i aprendre una mica més sobre l’espai i l’astronomia, tota una experiència! Hem vist un curt i després hem fet l’activitat:  El cel d’avui. Astronomia en directe.

Un dels espectacles més bells que ens ofereix la natura és l’observació de el cel estrellat, però a les ciutats, a causa de la contaminació lumínica no podem gaudir-lo en la seva plenitud. Gràcies a la tecnologia del planetari digital podem acostar les estrelles i planetes que podrien contemplar-se després del capvespre des de Barcelona si els llums no ens ho impedissin.

Els añumnes de han fet el taller CREACTIVITY. Creactivity, basat en la metodologia Thinkering, proposa una exploració lliure, individual o col·lectiva, que permet crear i construir per donar resposta a reptes suggerits o propis.

UN GRAN DIA!!