Sortida Cosmo Caixa cs!
Tot l’alumnat de CS de l’escola Marta mata hem gaudit d’un dia extraordinari al Cosmo Caixa. Els nens i nenes de 5è han pogut veure el PLANETARI i aprendre una mica més sobre l’espai i l’astronomia, tota una experiència! Hem vist un curt i després hem fet l’activitat: El cel d’avui. Astronomia en directe. Un […]
Sortida Cosmo Caixa cs! Llegeix més »







