SORTIDA A LA PLATJA DE CICLE INICIAL
El divendres 4 de juny, l’alumnat de Cicle Inicial vam anar a la platja, per anar-nos acomiadant d’aquest curs tant intens i diferent que hem tingut i per fer activitats esportives gaudint d’un dia a l’aire lliure. Ens ho vam passar molt bé! Va ser un dia diferent i molt divertit!!
SORTIDA A LA PLATJA DE CICLE INICIAL Llegeix més »








