Fem activitats divertides i engrescadores.

La classe del Tibidabo, la classe de Pedraforca i la classe de Montserrat formem cicle inicial i celebrem les festes tradicionals motivant als infants, per tal de donar la il·lusió que produeixen.

A cicle inicial fem moltes activitats d’educació física on ens ho passem molt bé i també fem activitats de biblioteca on aprenem a llegir, escoltem contes de diferents tipus, fins i tot ens venen a explicar coses amb material molt motivador.

Treballem la plàstica a partir del projecte GEP, per això la fem en anglès (arts and crafts), fem sortides per conèixer el barri i comencem a treballar la lletra lligada a partir de diferents manipulacions i la consciència fonològica. També fem diferents activitats de música com el Joc perdut, Dansa Ara i celebrem Santa Cecília.

A informàtica aprenem a entrar a Google, i al Moodle de l’escola per treballar les diferents activitats proposades.