COLÒNIES 2018-19

COLÒNIES CURS 2018-19

Us informem que aquests curs anirem de colònies els dies 20, 21 i 22 de març  de 2019, els cursos de 2n, 4t i 6è. Per aquells nens i nenes d’Educació Infantil (P-3, P-4 i P-5), els d’Educació Primària (1r, 3r i 5è) i els que no estan interessats en les colònies, es realitzarà la setmana cultural.

L’estada de colònies es farà a Vilada (Centre de vacances i esports Cal Candi) , a la comarca del Berguedà, on hi anirem a fer activitats relacionades amb l’entorn natural i esports d’aventura.

Amb una capacitat de 94 places, i envoltada de prats i boscos, és ideal per a dur-hi a terme activitats relacionades amb la natura, sense oblidar el caràcter lúdic i de convivència d’aquestes activitats.

Muntanyes guarnides de boscos, prats i cultius són la major riquesa a través dels camins i senders que recorren la zona, és una altra manera de fer turisme que, a més, ofereix l’oportunitat de mostrar als visitants una imatge de la regió quasi desconeguda i molt allunyada de les zones urbanes.

A la casa hi trobem: zona de picnic, camp de futbol, rocòdrom, pista de bàsquet,  zones d’ombra, sales d’activitats, menjador, sala d’actes…

Més endavant informarem de les activitats concretes que cada curs realitzarà, així com també la relació de material que han de dur per l’estada.

Preu aproximat :

• El preu aproximat de l’activitat (sempre depenent del nombre d’alumnes que s’apuntin) és de 130 dels quals  una part estarà subvencionada per l’AMPA. Més endavant us detallarem l’import subvencionat.

Les colònies es pagaran en 2 pagaments : desembre i febrer.

En l’últim pagament es trauran les subvencions.

La comissió que organitza l’estada de colònies, amb acord de tot el Claustre de professors/es vol puntualitzar que:

• Se serà molt rigorós en el compliment dels terminis marcats per a fer els ingressos, i que si no es fan en les dates marcades s’haurà de procedir a no comptar amb l’alumne/a (en cas que sigui el primer termini) o a excloure’l de l’activitat (en cas que es tracti del segon ingrés).
  • Es tindrà en compte el comportament en sortides anteriors, a l’escola, el treball i la relació amb els  altres a l’hora d’acceptar  els alumnes  a l’activitat.
  • En cas de que un nen/a s’hagi apuntat de colònies i posteriorment no pugui anar-hi, els diners de l’autocar no es retornaran. El que sí es retornarà serà els diners de l’estada a la casa de colònies.

Si us sembla bé que el vostre fill/a realitzi aquesta activitat  i sigui inscrit en les colònies d’aquest  curs, us preguem seguir les instruccions següents:

• Ingressar 50€ al número de compte ES88 0182 1873 47 0201535188 de l’oficina local del BBVA abans del dimarts dia 11 de desembre  (inclòs).

És important que hi consti el nom i cognoms de l’alumne/a o família.

• Portar a l’escola el justificant d’ingrés i donar-lo al tutor/a. Serà llavors quan el nen/a quedarà inscrit per a fer l’activitat de colònies del curs 2018-2019.
  • Més endavant s’informarà de les dates del 2n pagament.

Nota: La data dels ingressos no es prorrogarà i només s’acceptarà un nen/a no inscrit des del principi en cas que hi hagi places vacants i la comissió organitzadora d’aquesta activitat ho decideixi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *