Pla de comunicació

El pla de comunicació digital és un document que recull els objectius, les estratègies, els recursos i les accions a programar per generar una comunicació eficient que permeti difondre de forma clara la tasca de la nostra escola en un marc digital.

L’objectiu Pla de Comunicació és organitzar les comunicacions entre els membres de lanostra comunitat escolar, marcant els canals i accions a desenvolupar per generar una comunicació eficient, així com també, el de crear un clima escolar positiu que fomenti l’aprenentatge i la comunicació entre les diferents parts implicades en el procés d’ensenyament-aprenentatge, generant una adient comunicació que ens permeti difondre de manera exitosa la tasca de la nostra escola.
Aquest document pretén garantir que tothom que formi part o que estigui implicat amb la nostra escola, conegui quines són les línies mestres a seguir i els objectius en l’àmbit de la comunicació, així com les estratègies, recursos, canals i accions ques’aniran realitzant.
Cal esmentar que és un document viu ja que aquest, reflecteix la realitat en què vivim.
S’anirà revisant periòdicament per tal d’actualitzar-lo.

Ves a Acollida digital→

Ves a Comunicació i xarxes