CELEBREM L’INICI DEL CURS

Després de molts mesos obrim l’escola per retrobar-nos tots plegats i per celebrar-ho hem organitzat un dia diferent i ple d’emocions. Estem molt contents de poder-ho fer i per això hem preparat un seguit d’activitats a l’aire lliure per a tots els alumnes. Durant el matí hem tingut la visita d’una contacontes que ens ha explicat moltes històries sobre pirates. A la tarda, la batucada els Tabalots han omplert de ritme i alegria el pati de l’escola per als més grans. També hem organitzat l’entrega d’orles als alumnes de 6è que van marxar  i els han acompanyat les seves tutores del curs passat. Ha estat un dia molt bonic i que esperem que ens doni molta força i energia per emprendre aquest nou curs escolar tan diferent.

Let’s Clean Up

Els alumnes de 6è hem participat de la jornada del “let’s Clean Up Europa que es celebra el cap de setmana del 18, 19, i 20 de setembre. Es tracta de realitzar una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

En el nostre cas, i malgrat la pluja que ha caigut, hem anat a recollir residus i deixalles de la llera del Riu Anoia, el qual passa pel costat de la nostra escola. Ha estat una activitat impactant doncs ens hem donat compte de que les persones produïm molts residus que són clarament evitables. Fins i tot hem trobat un para-xocs d’un cotxe, i una lona tipus tenda de campanya, entre molts altres residus. Creiem que és lamentable com cuidem el nostre entorn i ens ha fet reflexionar molt de com hem de canviar alguns dels nostres hàbits.

Us compartim unes quantes imatges de la sortida i us convidem a reflexionar-hi.

Seguim educant-nos per aconseguir un món millor!

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21 ???

Del 13 al 22 de maig, el tràmit  per realitzar la preinscripció es podrà fer de la següent manera:
✅ 1.-Telemàticament:
S’haurà d’omplir la sol.licitud mitjançant el portal:
Caldrà enviar la documentació escanejada o fotografiada al correu electrònic de l’escola:
a8022859@xtec.cat
L’escola us confirmarà la recepció de la documentació… Llegeix més»

Bmatheroes

Benvinguts a Bmatheroes!
Esteu preparats per una altra sessió d’experiments esbojarrats amb família? Doncs a INNOVAMAT ja en tenen preparada una altra. Aquesta setmana encara no sabem que ens tenen preparat, quan en tinguem tots els detalls us ho farem saber. Estigueu al cas!  Per poder fer… Llegeix més»

Bmatheroes

Benvinguts a Bmatheroes!
Segur que ara mateix us esteu preguntant què és Bmatheroes. Doncs, INNOVAMAT ens han vingut a presentar els experiments més esbojarrats per fer en família!
Cada Dijous a les 18:00 en Jordi  i en Bernat ens faran experimentar i aprendre ciència.
A la web (https://innovamat.com/blog/ca/experiments-bmatheroes/)… Llegeix més»

Concurs matemàtic

Benvolgudes famílies!
Teniu ganes de posar a prova el vostre enginy? Voleu passar grans moments resolent reptes matemàtics?Ha arribat el moment!!
Des de l’escola volem animar-vos a participar en un concurs matemàtic organitzat per INNOVAMAT que ens permetrà posar-nos a prova. Però no només als més petits… Llegeix més»

ORIENTACIONS EDUCATIVES

Benvolgudes famílies,
el claustre de professors us fem arribar unes propostes d’activitats i recursos. Aquestes són les que el Departament ha fet arribar a tots els centres per tal d’unificar alguns criteris. Us recordem que no són obligatòries però sí, recomanables.
El treball d’aula és difícil de… Llegeix més»