Castanyada ’18

El passat 31 d’octubre els alumnes de l’escola Maria Borés vam celebrar la castanyada. Al llarg d’aquella setmana vam elaborar amb l’ajuda de les famílies uns mòbils amb elements de la tardor que ens van servir per decorar l’escola. A l’entrada de l’edifici vam crear un arbre de la tardor amb peces de puzzle que van fer tots els alumnes de l’escola de P3 fins a 4t. Els alumnes de 5è i 6è van elaborar un boletàrium que ha estat exposat a l’entrada. En ell s’hi podien distingir molts tipus de bolets, tant comestibles com no comestibles, i molts d’ells, els hem pogut trobar a les nostres muntanyes, ja que tenim un entorn de bosc privilegiat.

Pel que fa als alumnes de 1r a 4t vam fer els tradicionals panellets, i és clar, després ens els vam menjar. estaven boníssims!

El mateix dimecres 31 d’octubre vam rebre la visita de la Castanyera que va explicar un conte de P3 a 2n, i de 3r a 6è van ser els mateixos alumnes qui li van explicar a ella. A la tarda vam celebrar la castanyada amb uns balls que vam estar preparant i va ser una jornada en la que els alumnes de l’escola vam poder gaudir de les creacions artístiques de les altres classes amb música i dansa. La previsió de pluja va fer que no poguéssim obrir les portes de l’escola com altres anys però vam poder ensenyar els balls que havíem estat preparant a les famílies al llarg de la setmana de l’eix, on finalment el temps ens va permetre obrir les portes als pares perquè gaudíssin i ens acompanyessin en aquesta festa. Al llarg del matí ens va visitar la castanyera, qui ens va estar explicant uns quants contes i tradicions de la tardor a les diferents classes, i els alumnes de 4t i 5è li vam explicar un conte nosaltres. Va ser un dia molt especial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *