CELEBREM L’INICI DEL CURS

Després de molts mesos obrim l’escola per retrobar-nos tots plegats i per celebrar-ho hem organitzat un dia diferent i ple d’emocions. Estem molt contents de poder-ho fer i per això hem preparat un seguit d’activitats a l’aire lliure per a tots els alumnes. Durant el matí hem tingut la visita d’una contacontes que ens ha explicat moltes històries sobre pirates. A la tarda, la batucada els Tabalots han omplert de ritme i alegria el pati de l’escola per als més grans. També hem organitzat l’entrega d’orles als alumnes de 6è que van marxar  i els han acompanyat les seves tutores del curs passat. Ha estat un dia molt bonic i que esperem que ens doni molta força i energia per emprendre aquest nou curs escolar tan diferent.