La castanyada

Com ja és tradició a la nostra escola, el darrer dia d’octubre hem  celebrat la Castanyada! Tot i que aquest curs ha estat una mica diferent, donades les circumstàncies què ens trobem. Ja que no hem pogut fer els panellets, hem fet algunes activitats relacionades amb la tardor. Unes fulles precioses amb les nostres fotos des de casa, una fulla gegant per posar al hall de l’escola amb refranys de la tardor, hem decorat els nostres passadissos, hem gravat tots els nens i les nenes del Maria Borés un poema anomenat: goig de tardor! Fins i tot una exposició de bolets.

I per descomptat que hem tingut la visita de la Maria Castanyera, ha estat una trobada un xic diferent. Ens ha visitat virtualment, on ens explicava les seves aventures al bosc amb el Marrameu. A la tarda hem fet els balls al pati de l’escola i tot seguit ens hem menjat les castanyes!!

Fins els curs vinent Castanyera!!

——————————————–

A continuació us deixem els enllaços dels diferents balls que van dur a terme els alumnes de l’escola. Esperem que us agradin!

P3 Dansa de la castanyera
P4 La Castanyera (Reggea)
P5 La rumba de les castanyes
1r Dr. Prats – Les meves pigues