Let’s Clean Up

Els alumnes de 6è hem participat de la jornada del “let’s Clean Up Europa que es celebra el cap de setmana del 18, 19, i 20 de setembre. Es tracta de realitzar una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

En el nostre cas, i malgrat la pluja que ha caigut, hem anat a recollir residus i deixalles de la llera del Riu Anoia, el qual passa pel costat de la nostra escola. Ha estat una activitat impactant doncs ens hem donat compte de que les persones produïm molts residus que són clarament evitables. Fins i tot hem trobat un para-xocs d’un cotxe, i una lona tipus tenda de campanya, entre molts altres residus. Creiem que és lamentable com cuidem el nostre entorn i ens ha fet reflexionar molt de com hem de canviar alguns dels nostres hàbits.

Us compartim unes quantes imatges de la sortida i us convidem a reflexionar-hi.

Seguim educant-nos per aconseguir un món millor!