Participem a les Jornades Esportives de 2n!

Avui els nens i nenes de 2n de primària hem viscut un matí ple d’energia, rialles i moltes ganes de moure’ns. Com cada any, hem participat en les Jornades Esportives organitzades per l’Ajuntament de La Llagosta, una cita que ens fa molta il·lusió!

Ens hem reunit amb tots els companys i companyes de 2n de les altres escoles del poble al camp de futbol. Allà, barrejats en grups per fer nous amics i amigues, hem gaudit de 6 estacions de jocs dinamitzades pels monitors/es del CEM El Turó.

  • Hem fet moure el paracaigudes gegant tots a l’una.
  • Hem posat a prova la nostra agilitat als circuits d’obstacles.
  • Hem corregut de valent jugant a l’atrapa-conills.
  • Hem afinat la punteria amb els llançaments de handbol i futbol.
  • I hem vibrat amb la velocitat de les curses de relleus.
Ha estat una jornada fantàstica de convivència on hem après que, a través de l’esport, tots formem un gran equip. Tornem a classe cansats però molt contents d’haver compartit aquest matí amb la resta de nens i nenes de 2n del poble!!! I  amb el nostre diploma!!!
Desplaça cap amunt
Ves al contingut