Avui hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) amb activitats per fomentar la convivència, el respecte i el treball en equip.
Hem començat amb una dinàmica de role play, on els alumnes han representat situacions per treballar l’empatia i la resolució pacífica de conflictes. Aquest exercici ens ha ajudat a veure com, amb diàleg i comprensió, podem construir relacions més sanes i respectuoses. A continuació, han participat en una construcció en equip, on han hagut de col·laborar per assolir un objectiu comú, fomentant la col·laboració i la cohesió de grup.
Per acabar, tota l’escola ha creat un puzle col·laboratiu, símbol de la unitat i el respecte, i hem cantat junts “Color d’esperança”. Seguim treballant per una escola i un món on la pau i el respecte siguin la base de la nostra convivència!


