I4 ELS KOALES FEM LA MONA
Els koales hem fet de cuiners i cuineres i hem preparat la mona de Pasqua. L’hem fet amb pa de motlle i crema de xocolata. Ens ha quedat boníssima!!! VEURE FOTOS
I4 ELS KOALES FEM LA MONA Llegeix més »
Els koales hem fet de cuiners i cuineres i hem preparat la mona de Pasqua. L’hem fet amb pa de motlle i crema de xocolata. Ens ha quedat boníssima!!! VEURE FOTOS
I4 ELS KOALES FEM LA MONA Llegeix més »
En tornar de Nadal la classe estava plena de regals que ens havien deixat els Reis Mags de l’Orient. els hem obert amb molta il·lusió i hem jugat amb ells. FOTOS
La classe dels koalas hem anat al mercadillo a comprar unes plantes aromàtiques: farigola, romaní, salvia, menta i espígol. Hem anat ben preparats/des amb cistells, moneders, etiquetes amb el nom de les plantes per poder comprar a la parada. Després hem remenat la terra, hem fet forats per plantar-les i hem tirat terra nova perquè
I4 PLANTES AROMÀTIQUES Llegeix més »
A l’escola hem celebrat el Carnestoltes. Cada dia hem fet cas de les consignes: pentinat original, vestits d’esportistes, davantal original i venir amb pijama. ens ho hem passat súper bé, ha estat molt divertit. i per acabar la setmana del Carnestoltes hem vingut disfressats/des de mags i magues per fer la rua al pati. Ens
Aquest curs, les balenes i els koales treballem molts aspectes de forma conjunta. Aprenem matemàtiques, treballem la motricitat fina, la plàstica i les pràxies i la consciència fonològica, tots plegats. Cada sessió triem on volem anar i què volem treballar. Ens encanten totes les propostes!!! FOTOS_KOALES FOTOS_BALENES
TALLERS BALENES – KOALES Llegeix més »
Els nens i les nenes de la classe dels koales hem rebut la visita del Patge Reial, li hem donat la carta i li hem recitat el poema de Nadal. Ens ha agradat molt que ens vingués a veure. Ahhhh i també hem fet cagar al Tió que s’havia engreixat molt i tenia molt mal
I4 PATGE REIAL I TIÓ Llegeix més »
El passat dimecres els nens i nenes d’Educació Infantil vam rebre una carta a la classe del Tió. Ens deia que havia baixat de la muntanya i que s’havia perdut al pati de l’escola. Ens va demanar ajuda, si el podíem anar a buscar… I és clar!!! Allà vam anar tots/es!!! Després de molt buscar…
EL TIÓ ARRIBA A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »