Alberto Giacometti

Aquestes setmanes, l’alumnat de 4rt ha descobert la figura d’Alberto Giacometti, un dels escultors més rellevants del segle XX, conegut per les seves figures humanes extremadament estilitzades, allargades i d’aparença fràgil.

El projecte ha seguit diverses fases per comprendre no només la forma de l’art, sinó també el seu volum i la seva ombra:

  1. Primer vam analitzar les seves obres i vam realitzar dibuixos i esbossos per entendre com Giacometti deformava la figura humana per expressar emocions.

  2. Amb materials mal·leables, cada alumne ha donat vida a la seva pròpia escultura, buscant aquestes formes fines i expressives tan característiques.

  3. Per donar relleu a les obres, hem construït un escenari dins d’una caixa. Un dels moments més màgics ha estat treballar amb llanternes per projectar l’ombra de les escultures sobre el fons, dibuixant-ne el contorn i descobrint com la llum pot transformar l’art.

  4. Finalment, hem batejat les nostres obres amb noms com “La ballarina”, “El karateka” o “El corredor” i les hem exposat al passadís de l’escola perquè tothom pugui gaudir d’aquesta galeria d’art tan especial.

Us convidem a fer una ullada a les fotos per veure la gran feina feta pels nostres artistes!

FOTOS

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut